dinsdag 27 maart 2012

WEER EEN KAART AF

Goeden avond,
Daar ben ik weer het moet niet gekker worden ik ga steeds meer kaarten maken en plaatsen. Ik zie ook veel te veel leuke sketches.
Het papier is van Bo Bunny ik kon het niet laten liggen het is veel te leuk vind ik, het afdrukje is van Lili of the valley en is ingekleurd met derwent potloden.
Als het lukt komt er misschien morgen weer een kaartje aan maar dat ligt aan het weer het is zo lekker om buiten te zijn dat het er bijna niet van komt om een kaart te maken dus afwachten maar even.
Groetjes Esther

challege's: http://www.totallygorjuss.blogspot.com/ stippen en strepen
                  http://liliofthevalleythursdaychallenge.blogspot.com/ sketch

4 opmerkingen:

  1. Je bent inderdaad goed bezig Esther!Leuk kaartje heb je gemaakt!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het mooie weer leidt inderdaad af, maar is ook wel heel lekker! Bovendien vind jij zo te zien toch wel genoeg tijd om te freubelen. Wat een lief afdrukje heb je gebruikt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je weer helemaal terug bent in blogland! Leuk kaartje, gezellige 'Esther-kleurtjes'!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card!
    Thanks for playing at Lili's little Fairies Challenge this week.
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen