zondag 15 april 2012

BETERSCHAP


Hallo,
Hier een stoere beterschapskaart niet dat ik hem al nodig heb maar is toch altijd handig om op voorraad te hebben. Het papier is van 'Basic Grey' het stempeltje heb ik laatst op de beurs gekocht,( ik kon bijna niet kiezen vind ze allemaal zo leuk)en is ingekleurd met derwent potloden.  Van de week komt er nog een kaart met dit papier ik dacht laat ik het maar gelijk opmaken anders krijg ik zoveel restjes.
Groetjes en misschien wel tot de volgende keer.
ESTHER

Challenge's waar ik aan mee wil doen:
    -Elke kaart een feestje; stoer
    - Sketch saturday; sketch

6 opmerkingen:

  1. Hee Esther, wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt. Hopelijk heb je 'm voorlopig niet nodig. Vind die cirkelrand rondom het afdrukje helemaal leuk. Ben benieuwd wat je met de rest van het papier gemaakt hebt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, erg mooi! We zitten wel op 1 lijn wat betreft de challenges vandaag :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is leuk, een stoere meisjeskaart!! Superleuk Esther!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther,
    Bedankt voor je leuke reactie om mijn blog. Jouw stoere kaart ziet er ook erg mooi uit. Ik vind die stempeltjes zo leuk maar heb ze helaas nog niet in mijn bezit. Anders had ik er ook vast een stoer kaartje mee gemaakt, ik vind ook dat jongetje zo ontzettend leuk!
    Heel veel succes met de challenge en wie weet tot snel. Ben maar even volger bij je geworden, kan ik voortaan al je mooie creaties bekijken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke stoere meisjes kaart, geweldig!!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The lines in the card caught my attention. Awesome!

    ppc

    BeantwoordenVerwijderen