woensdag 18 april 2012

HAVE FUN


Hallo,

Zoals beloofd nog een kaartje met het leuke 'Basic grey"papier.

Het afrukje heb ik volgens mij een keer van Colien gehad maar dat weet ik niet zeker en is ingekleurd met derwent potloden. De lintjes komen uit mijn voorraad.

Nu vanavond hebben we bij ins op het dorp een teampresentatie, hierbij laten ze zien aan de sponsers wie er de ROPARUN gaan lopen vanuit Almkerk ze zeggen dat er ook een bekende nederlander komt nou ik ben benieuwd ik zal in mijn volgende bericht laten weten wie of wat het was.

Groetjes en tot de volgende keer. Esther


Challenge waar ik aan mee wil doen :

- Anyone for Anja- sketch


7 opmerkingen:

  1. 'Have fun' is een toepasselijke titel, want hij is erg leuk! En gezellig dat je meedoet aan de challenge bij AFA!
    Ben ook benieuwd welke BN-er er komt, maar ik hoor het morgen wel :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk Esther!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Esther! Mooi gedaan!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Esther! Ziet er vrolijk uit! Zo te zien heb je wel een hele leuke BN'er ontmoet, gaaf hoor!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart met een super leuke tekst!!
    Bedankt voor je deelname aan Anyone for Anya.

    Liefs Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een lekkere stoere surfer kaart heb je gemaakt met de AFA sketch...bedankt voor het meedoen en succes!!
    Blankina DT AFA challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fun card with fun papers - thanks for joining in at AFA this week!

    BeantwoordenVerwijderen