zaterdag 24 maart 2012

NIEUWE WONING


Goede morgen,

Afgelopen zondag zijn we met een aantal meiden naar de beurs in Den Bosch geweest dit was erg gezellig.
Ik heb daar weer een hoop papier gekocht waaronder dit papier van Echo park paper.Het afdrukje is van kraftin kimmie die vond ik erg leuk en dacht zo'n kaart komt echt wel een keer van pas. Nog voordat hij helemaal klaar was wilde mijn schoonmoeder hem al hebben dus dat kwam weer mooi uit.Ik hoop van de week nog een paar kaarten te posten ik heb genoeg ideeen in mijn hoofd maar nu moet ik ze nog maken.
Groetjes en tot snel Esther

challenge; sketch saturday


1 opmerking:

  1. Het is een leuk en vrolijk kaartje, Esther! Het papier is helemaal jouw stijl en leuk die tekst zo naast het afdrukje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen