zondag 25 maart 2012

ROOD WIT BLAUW ORANJE




Goede morgen,
Daar ben ik weer met op de valreep nog een al zeg ik het zelf vrolijk kaartje. Toen ik hem op mijn blog plaatste vond ik hem eigenlijk wel een beetje kaal maar het was al te laat om er nog wat bij te doen, dan kon ik geen goeie foto meer maken dus dan maar zo. Tegen de tijd dat ik hem opstuur doe ik er nog wel een tekst stempel bij. Het papier is van Marianne design ik ben er erg blij mee er komen van de week nog meer kaartjes aan met dit papier. De rest wat ik gebruikt heb kunnen we allemaal zelf wel zien he, heb afdrukje is ingekleurd met derwent potloden. Nou tot de volgende keer maar weer.
Groetjes Esther

challenge;Anyone for Anya - Sketch

5 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,

    Wat een lief kaartje , en inderdaad de tekst is altijd nog te plaatsen handig van die voorraad kaarten waar je op het laatste moment nog iets op kunt plakken.
    Bedankt voor je deelname aan Anyone for Anya.....

    groetjes Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Esther,

    This is darling and fits the challenge perfectly. Thanks for playing with us at {ANYONE FOR ANY}!

    -Annie Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje helemaal niet kaal. Mooi juist. En het is altijd handig om kaartjes te hebben waar je het teksstempel nog op moet zetten. Daar kun je nog alle kanten mee uit, toch?!
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n Hollands kaartje, erg leuk! Door de stippen op de achtergrond is ie al druk genoeg, dus niks meer aan doen. Ja, een tekstje misschien, maar verder is de kaart vol genoeg :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen