dinsdag 8 februari 2011

een award wie had dat gedacht

Hoi allemaal,


Het is niet te geloven maar ik heb een award gekregen van sanne ik ben er erg blij mee moest alleen wel even kijken hoe ik het allemaal op mijn blog moest zetten ben daar nog niet zo handig in maar ja dat komt vanzelf. het is wel een stimulans om meer kaarten te gaan maken en deze dan ook op mijn blog te zetten daar ben ik nog wat laks in maar hoop dat het nu helemaal goed komt.nu mag ik hem ook doorgeven hieronder komen ze:
-Sanne
-Sandra
-Janet

Voor de mensen die de award van mij hebben gekregen, volg de volgende instructies:

- Maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank op haar blog voor deze award.
- Geef deze award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Veel plezier met jullie award! Jullie hebben hem verdiend!

groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten