donderdag 10 februari 2011

Goede morgen allemaal,
gauw nog even een kaartje plaatsen voor ik de kinderen naar school breng en dan lekker na een nacht werken naar bed mag.
Deze kaart heb ik ongeveer 2 weken geleden gemaakt voor lieve vrienden die wel een kaartje konden gebruiken.Het papier had ik al lang geleden gekocht vond de kleuren wel leuk niet te zoet en toch een beetje stoer vanwege die stippen het afdrukje heb ik ingekleurd met derwent potloden. De cirkels zijn gemaakt met de cuttle bug en het randje er omheen maakte het weer wat af. al met alis het kaartje toch best leuk geworden.
Nou ik wens jullie een fijne dag ik ga zo lekker slapen ben er echt aan toe!
groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Hey, lekker geslapen?
    Erg mooi kaartje, we waren er erg blij mee!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg leuk kaartje! Mooi papier en een schattig afdrukje! Tot over een week!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen