zaterdag 26 februari 2011

knutselen met de buurtjes



Donderdag avond ging mijn trainings avond niet door waardoor ons buurmeisje niet hoefde op te passen ze kwam toen met het idee om kaarten te komen maken dit wilde ze al best lang maar het kwam er steeds niet van. Dus donderdag kwam er 2 buurmeisjes en de buurvrouw de buurjongen kwam ook nog langs maar heeft niets gemaakt alleen mijn kinderen een beetje bezig gehouden en mee op bed gelegd. Het was een hele drukke maar gezellige avond. Sterre van 11 wilde kraag een merci doosje maken ze was niet zo goed in knutselen zei ze nou ik vind het wel mee vallen het doosje is erg mooi geworden. Froukje van 15 wilde graag een kaart maken ze had er erg veel zin in ze wilde een kaart na maken maar hij is toch heel anders geworden als we dachten maar hij is echt heel mooi geworden. Het is de onderste kaart met de vlinders. Ja en dan krijgen we Elsje haar leeftijd zal ik niet noemen het is moeder van de meiden dus doe maar een gok. Zei wilde een kaart maken en moest even bedenken hoe en wat maar na wat denken en puzzelen is er toch wat moois uit gekomen de eerste kaart is van haar. Het leuke is dat ze de smaak aardig te pakken hebben dus wie weet heb ik nu een aantal mensen aangestoken met het scrap virus.
De foto's zijn niet helemaal mooi maar het was al donker en ze wilde alles mee nemen natuurlijk dus vandaar.
Nu dat was het wel weer even tot de volgende keer.
Groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Je workshop verzorgen is goed geslaagd, zie ik!
    Ik denk dat je vaker een trainingsavondje mag overslaan wat de buren betreft :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagde avond zo te horen! En het is toch helemaal niet erg om anderen aan te steken ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen