zondag 16 januari 2011

cadeaubon


van de week had ik al een kaart laten zien voor mijn oma die 90 is geworden en vandaag gaan we uit eten vanwege haar verjaardag maar wat geef je een 90 jarige nog voor haar verjaardag? aangezien ze graag overal nog naar toe gaat en graag dingen wil zien leek het me wel leuk om haar een dagje mee naar de dierentuin te nemen daar valt genoeg te zien lijkt me. De kaart is gemaakt van bruin cardstock het designpapier is gemat op blauw cardstock de afbeeldingen zijn gekleurd met distress inkt dit heb ik voor het eerst gedaan en het resultaat valt me niet tegen.

groetjes esther

4 opmerkingen:

  1. Hey Esther,
    De kaart/cadeaubon is leuk geworden!
    En het inkleuren is goed gelukt, erg mooi!

    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart! En Oma zal genieten in de dierentuin!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Esther!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan Esther! Er staat ook iets voor je op mijn blog. Kijk even bij het berichtje van vandaag (Happy Birthday to...).

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen