woensdag 17 oktober 2012

VAN HARTE

Vorige week hadden we een verjaardag van de dochter van mijn vriendin en zei wilde graag geld. Om het gewoon zo kaal in een envelope te geven vond ik niets dus heb ik gauw een tasje gepimpt en daar het geld en wat snoep ingedaan.

Gisteren vertelde ik dat Myrthe haar eerste proefles had met paardrijden nou ze heeft het geweldig naar haar zin gehad met als gevolg dat we voortaan iedere week naar de manege gaan.

Vandaag ben ik zoals jullie misschien al wel hadden gezien bezig geweest om een nieuwe achtergrond op mijn blog te plaatsen dit is opzich wel goed gelukt. Allen normaal heb je bovenaan je blog een regel met je naam en afmelden enz. nou is die regel bij niet meer te zien maar het gekke is, dat als ik bij iemand anders op het blog kijk die regel wel te voorschijn komt dus via een omweg kan ik op mijn eigen blog nieuwe berichten maken. Als iemand een tip heeft hoe ik het kan veranderen dan hoor ik het graag.

Groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Lief tasje. Ik kan je helaas niet helpen met je probleem. Misschien lukt het als je op de oranje B onderaan je blog klikt?

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen