woensdag 31 oktober 2012

NIEUWE WONING

Zo even gauw een kaartje plaatsen. Op woensdag middag heb ik tegen woordig een nieuwe baan taxi chauffeur van de kinderen, eerst naar paardrijden dan naar huis en dan zo weer naar de zwemles. Maar het geeft niet hoor zolang de kids maar plezier hebben.
Even over dit kaartje ik heb het gemaakt voor mijn buurvrouw die morgen de sleutel krijgt van haar nieuwe woning en vond dat wel een kaartje waard was dus vandaar. De sketch komt van Sketch Saturday.

Nou ik ga er weer vandoor tot morgen er ligt namenlijk nog een kaartje klaar op te posten.
Groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje! Leuk dat de sleutel van het afdrukje terugkomt in het bedeltje, of andersom ;) Veel succes met je nieuwe woensdagmiddagbaan, geniet er maar van. Voor je het weet rijden ze zelf in jouw auto...
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. I love the swirls and flowers, really pretty xx Thanks so much for getting sketchy with us over at Sketch Saturday this week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,
    Wat een leuke kaart zeg! Leuke bloemetjes erbij!! het papier vind ik ook erg leuk, leuk gedaan zo naast elkaar!! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen