dinsdag 16 oktober 2012

KERST


Afgelopen weekend ben ik lekker aan het kleuren gegaan met mijn spectrum noirs en al zeg ik het zelf hoe meer ik er mee kleur hoe mooier ik het vind worden, het gaat ook steeds beterder.
Het papier heb ik volgens mij vorig jaar al eens gekocht en nooit wat mee gedaan. En nu dacht ik laat ik er maar eens wat mee gaan doen anders komt het nooit op. De leuke sketch komt van christmas challenges.
Nou vanmiddag gaat mijn dochter Myrthe eindelijk paardrijden het is nog een proefles maar ik weet bijna wel zeker dat dit is wat ze wil (ze roept er al jaren om) ze zal dan wel moeten stoppen met selectiegym maar dat vind ze niet erg zegt ze.

Groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Fijn dat het goed gaat met kleuren. Myrthe, veel plezier vandaag met paardrijden. Ik ben benieuwd!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje, de uiltjes blijven lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esther wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, schitterend hoor en leuk dat je mee doet met de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met de Challenge meedoet, heel veel succes!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig kaartje, Esther. Vrolijke kleurtjes en een grappig stempeltje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS. Tot een volgende keer :o)

    BeantwoordenVerwijderen