dinsdag 1 maart 2011

EXPLODING BOX


Afgelopen zondag was Elsje onze buurvrouw jarig en aangezien ze afgelopen week zelf een kaart is wezen maken kon ik niet met een simpel kaartje aankomen vond ik. Vandaar dat ik op zolder even naar iets leuks het zitten zoeken en toen kwam ik hier een voorbeeld van tegen. Ik heb het volgens mij gezien bij kaarten maken met Tiets. Ik ben gewoon begonnen met de hints te volgens en toen kwam ik er achter dat het wel een heel klein doosje ging worden er moest ook nog een cadeautje in dus hup nieuw cardstock gepakt en een wat grotere gemaakt. Ik heb creme cardstock gebruikt en het design papier is van Bo Bunny "a gift of love" het afdrukje is van magnolia en is ingekleurd met de derwent potloden nog een paar bloemetjes erbij en klaar was het doosje. Ik was er zelf best blij mee dat het gelukt was en de buurvrouw was er ook erg blij mee. Nu eens kijken of het er vanavond nog van komt om wat afdrukjes in te kleuren ik moet eigenlijk ook nog al mijn inkopen van de spullen die ik bij de kruitvat heb gekocht opruimen we zullen wel zien.Tot de volgende keer.
Groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doos zeg! Wauwie...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk, Esther!
    Nog zo'n doosje maken met theezakjes en je zou mee kunnen doen met de challenge van Double Dutch....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther

    Leuk doosje heb je gemaakt. Morgen staat er, bij de kalender van april, iets leuks voor je op mijn blog.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen