dinsdag 29 maart 2011

Elfje



Gisteravond was ik even aan het blog hoppen en toen kwam ik op het blog van sliekjes challenge en bij hun moest je een kaart maken met een elfje erop toen kon ik het niet laten om gauw een kaart te gaan maken. Een hele tijd geleden had ik namelijk stempels gekocht met elfjes erop ik heb ze bijna nog niet gebruikt en dacht dit is mijn kans. Toen nog papier erbij zoeken het papier wat ik nu gebruikt heb komt bij Colien vandaan. Ik heb het vorig jaar zomer al gehad we gingen toen een swap doen maar doordat we al te veel hadden gewinkeld gekletst en gestempeld was ik er niet meer aan toe gekomen en had het dus nog steeds liggen. Maar nu even over de kaart hij is gemaakt van roze en groen cardstock en het papier is van 'Making Memories' (fluter) een tekst stempel en wat bling bling sterretjes erop en klaar alweer. Kijken of ik vandaag nog een kaart ga maken ik heb de smaak echt te pakken dus hou mijn blog maar in de gaten.
groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Hey, wat een leuk trapjeskaartje!
    Je hebt de smaak inderdaad goed te pakken :)
    Succes met de challenge!
    grtz.colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank You for joining us at Sliekjes Card Challenge . Your card is just gorgeous! xx

    BeantwoordenVerwijderen