donderdag 10 maart 2011

condoleance kaart en nog een award

Afgelopen paar dagen waren wat rommelig vandaar dat ik nu pas weer een bericht plaats. Zoals in een eerder bericht te lezen was had ik nachtdienst daar was ik gisteren mee klaar maar toen had ik om 11 uur ook nog een begrafenis van de man van mijn nicht dus ik kon maar kort slapen en na afloop was de verjaardag van de vriendin van mijn vader. Toen 's avonds de kinderen op bed lagen ben ik zelf ook maar gelijk gaan slapen. Dus je snapt wel van bloggen of scrappen is niets terecht gekomen. Maar nu ben ik er weer.

Het kaartje hierboven heb ik dus gemaakt voor mijn nicht. Het is gemaakt van creme en blauw cardstock het papier is van Kaiser Craft  "prairie lane collection" ik heb eigenlijk heel simpel de hoek van het papier gebruikt een stukje touw met een label erom heen en toen vond ik hem wel mooi genoeg.

In de afgelopen dagen heb ik ook weer een award gekregen en dit keer van Sanne en Colien het moet niet gekker worden hoor voel me erg gevleid het is wel weer de bedoeling dat ik hem ook weer doorgeef en wat over mezelf vertel nou laat ik met het eerste beginnen al valt het niet mee om weer wat te bedenken maar ik ga mijn best doen hier komt het:
- ik heb geen rust in mijn kont als het gaat om de indeling in de woonkamer ik verander nog al eens de  indeling zodat de rest zich afvraagt waar alles nu weer staat.
- ik vind het erg leuk om in de tuin te rommelen met de planten en de bakken en taffeltjes staan ook regelmatig ergens anders
- klussen in de zin van tafeltjes bankjes voor mijn dochter of bloembakken makken daar draai ik mijn hand niet voor om is erg leuk om te doen
- tv kijken is eigenlijk ook wel een beetje een hobby of is het een verslaving?
- op de school van mijn kinderen zit ik in de ouderraad zo ben je toch wat meer betrokken bij de aktiviteiten op school
nou ik denk dat ik wel weer even genoeg verteld heb over mij zelf voor ik het weet heb ik weer een award te pakken en mag ik nog meer over mezelf vertellen. Het is de bedoeling dat ik hem aan 15 mensen doorgeef dit vind ik wel moeilijk hoor zoveel en zolang blog ik nog niet maar ik ga mijn best doen:
An Ma creatief
Madeliefjuh
Sanne
Debbie
Peet
Arina
Detje
Neline
nu dat was het weer ik ga gauw tv kijken mijn collega komt bij help mijn man is klusser
groetjes Esther






-

1 opmerking: