vrijdag 11 mei 2012

trippel 5 enkele 20

Hallo, daar ben ik weer even gauw een kaartje plaatsen omdat ik op de valreep mee wil doen met de challenge van Dutch card lovers. Afgelopen week kwam ik bij iemand een kaart tegen met een dartbord erop en dat vond ik toch wel erg leuk en aangezien er binnenkort een vriend jarig is gek is op darten dacht dat moet ik onthouden. Met de sketch van DCL kwam het gelijk mooi van pas. Het papier zijn restjes die ik nog had liggen en de het 'hout'wat ik als cirkels heb gebruikt heb ik van Colien gehad de spelden moeten datpijlen voorstellen, de pijlen die raak zijn vormen zijn leeftijd op de foto hieronder kun je het beter zien.

 Nu ik ga er weer mee stoppen en ga nog gauw even verder met de voorbereidingen van Stijn zijn kinderfeestje ben 8 zwaarden en schilden aan het klaarmaken. Doei doei tot de volgende keer.
Groetjes Esther

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg heel apart zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gemaakt! Dat kan die jarige vriend wel waarderen, denk ik :) Ga je de kaart brengen, want hoe krijg je em anders in de envelop met die spelden...?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee met dat dart board. :))Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! En erg originele "dartpijlen"
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is erg leuk geworden en super met de spelden.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Esther, wat een super originele kaart heb je gemaakt! Leuk idee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen