donderdag 3 mei 2012

Gefeliciteerd

Hallo daar zijn we weer het is al weer even geleden dat ik een kaart heb geplaatst maar soms heb ik wat meer tijd dan de andere keer.
Afgelopen week hebben 1 nacht op de honden van Colien mogen passen en daar krijgen we dan eigenlijk altijd wel wat leuks voor dit keer hebben de kinderen en ik allemaal een verrassings paketje gehad met heel veel leuke spulletjes om een paar kaarten te maken. Gisteren middag ben ik met onze Myrthe aan de slag gegaan en hebben we allebei dezelde kaart gemaakt en toch is hij weer anders. Deze kaart heb ik gemaakt en die van Myrthe krijgen jullie morgen te zien. Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van sketch saturday
Nou ik ga nog even verder met het opruimen van mijn knutselkamer.
Groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Hee Esther, leuk om te zien dat je weer tijd hebt gevonden om te freubelen! Het is een echte roze meidenkaart geworden. Ben benieuwd wat Myrthe ervan gemaakt heeft.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hoor! Ben benieuwd naar Myrthe's kaart :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en lief stempeltje!! Leuk ingekleurd ook!
    Leuk dat je ook langs kwam op mijn blog!!
    Liefs hanneke

    BeantwoordenVerwijderen