maandag 13 februari 2012

LOVE


Vandaag deze kaart nog tussen alle drukte door gemaakt. Onze dochter Myrthe kwam tussen de middag door ziek tuis en ligt nu als een "dood"vogeltje op bed ze is eigenlijk nog nooit ziek geweest dus het viel haar erg tegen dat ze alleen maar op bed kan liggen en ze wil niets eten en drinken nou dan is ze echt ziek lees grieperig. Maar nu even over de kaart het papier is van Kaiser Craft dit had ik al lang geleden gekocht en vond ik nu wel leuk om een stoere valentijnskaart mee te maken het afdrukje is van magnolia en is in gekleurd met derwent potloden het hartje is bewerkt met diamond glaze.
Nu ga ik gauw nog even bij de kleine meid kijken en vannacht weer werken als ik dan tijd heb zal ik eens bij jullie langs komen op het blog.
Groetjes Esther

Challenge: de officielle magnolia inspiratie challenge

3 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaart op het challengeblog en dacht: die Esther is weer goed bezig! Leuk papier is dit zeg! En beterschap aan Myrthe!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther, your card is beautiful, Edwin is adorable & colored wonderfully. A great take on Tina's sketch. Thanks for joining us at TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt, hij is stoer!! Wens Myrthe beterschap en tot snel weer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen