woensdag 15 februari 2012

JE BENT JARIG



Goede morgen iedereen, op de valreep nog gauw even deze kaart op mijn blog zetten voordat ik niet meer aan een challenge kan mee doen.
Ik heb roze en wit cardstock gebruikt het papier is van Bsic Grey en het afdrukje komt is van Sylvia zet ( http://sylviazet.blogspot.com/ ) en is ingekleurd met de derwent potloden op het hartje heb ik nog wat glitters gedaan zo ook op het bontje van het vestje.
Nu het is een kort bericht maar moet weer gauw aan het werk mijn pauze is weer voorbij nog 1,5 uur werken en dan ben ik lekker ander halve week vrij.
Groetjes Esther

Challenges: Kaarten maken met Tiets - Digi wedstrijd
                  The Pixie Cottage - Sketch

4 opmerkingen:

  1. Jouw kaartje is ook leuk geworden! Blijft toch een lief/stoer afdrukje, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Esther! Ik heb die digi ook net gebruikt, gaaf is-ie he?
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    Eindelijk even tijd om te reageren op je berichtje van de labeltjes. Wat grappig dat Corrina jou nicht is en voor haar maak ik labeltjes die zij weer gebruikt bij haar creaties. Maar creativiteit zit wel in de familie zie ik............lief kaartje.

    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Esther, leuk kaartje heb je gemaakt! Het ruitjespapier vind ik erg mooi. Ben ook meteen maar volger geworden.
    Tot woensdag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen