dinsdag 8 november 2011

JARIG

Vandaag is er een goede vriend jarig, de man van Colien dan moet er natuurlijk wel een mooi kaartje gemaakt worden.
De kaart is gemaakt na aanleiding van de sketch  Dutch Card Lovers. Ik heb wit en zwart cardstock gebruikt het design papier is van Best Creation Inc en de mal is van Tim Holtz ik moet zeggen het is wel een hele stoere mal.
Nu dat is het weer voor vandaag ik ga nu eens uitzoeken hoe ik mijn volgende berichten al vast kan gaan maken en dat ze automatisch op een voor ingestelde tijd geplaatst gaan worden.
groetjes Esther

12 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan Esther. Gaaf die mal van Tim Holtz. En het stukje stof er achter geeft een heel leuk effect.
    Leuk dat je meedoet met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toepasselijke kaart voor Rolf! Hij is er vast blij mee! Die mal van Tim Holtz is erg gaaf!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad stoer!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Esther,
    Leuke kaart heb je gemaakt en die mal is echt mooi!
    Gr-jes en ben je er morgenavond ook?
    Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, hij staat hier te pronken op de kast! Instellen van blogberichten is niet moeilijk, hoor. Kan het je heel kort uitleggen.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart hoor heel erg stoer gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stoere jongenskaart, heel mooi, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuke mannenkaart. :) Lekker stoer ook. ;)
    Bedankt voor eht meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superstoere mannenkaart zeg! Ik vind de stans van Tim Holtz die je gebruikt hebt er gaaf, die komt op mijn wensenlijstje!

    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een gave stoere kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superstoere kaart! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je Top 3 notering, keigoed!!

    BeantwoordenVerwijderen