donderdag 10 november 2011

60 JAAR

Een hele tijd geleden kwam mijn schoonmoeder met de vraag of ik iets leuks kon maken voor iemand die 60 jaar werd. Deze persoon is altijd veel in de tijn bezig dus ben ik op zoek gegaan naar een leuke gieter dit vond ik wel gepast. Na lang zoeken vond ik een model wat ik wel leuk vond. Maar ja iets leuk vinden en het ook maken zijn twee dingen het viel wel even tegen maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf. Ik weet niet meer van welk papier het gemaakt is maar dat maakt toch ook niet echt uit. In de gieter heb ik een zakje bonbons gedaan om het af te maken.
Eens kijken of ik nog meer foto's kan vinden met creaties die ik de afgelopen tijd heb gemaakt en dan kunnen jullie ook weer meekijken.
Groetjes en tot de volgende keer Esther

3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n gietertje, leuk model!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gietertje.
    Lijkt me best ingewikkeld allemaal, dus extra knap gemaakt.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gieter is erg leuk geworden!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen