zaterdag 9 februari 2013

CUP CAKE

 
Hallo, daar ben ik weer. Ik ben afgelopen zondag al aan dit kaartje begonnen en heb het gisteren maar eens afgemaakt anders kon ik niet meer meedoen aan de challenge's van Anyone For Anya en Sunday Sketch en Stamp, en dat wilde ik toch wel graag.
Ik heb lekker een rustige zaterdag en ben lekker aan het kleuren in de hoop dat ik van de week nog een paar kaarten kan maken. Dus ik ga weer gauw verder. Iedereen nog een fijn weekend en tot de volgende keer.
Groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een kaartje, schattig CC Design stempeltje!!

    Leuk dat je je hebt laten inspireren door de foto van ANYONE FOR ANYA, succes en tot de volgende keer,

    Lieve groetjes
    Blankina AFA DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden.
    Ik vind die vogeltjes zo grappig erop.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En gezellig dat je er weer bij bent bij AFA! Grtz. uit Limboland! Colien en de verdere Duistere bende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zoet kaartje! Leuk dat het meisje op het hek zit.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen