vrijdag 4 januari 2013

BIJNA 92

 
Zo dat is wel erg lang geleden dat ik een bericht heb geplaatst. Afgelopen donderdag hebben Sanne, Colien en ik lekker geknustseld het nichtje van colien en mijn eigen kinderen hebben ook mee gedaan. Deze kaart is het resultaat daarvan de sketch komt van liftchallenge. En voor het eerst heb ik met het naaimachine gewerkt, ik ben er zelf erg trots op vooral omdat het nog enig werk was om het te doen. Het geval wil dat ik op zolder een oude eletcrische naaimachine had staan maar echt niet wist hoe ik deze aan de praat moest krijgen lees; een leeg spoeltje en niet weten hoe je de draad moet spanne. Gelukkig stond er ook nog een oude naaimachine uit 1957 achter het schot waar nog wel een vol spoeltje in zat de draad maar een beetje overal doorheen gedaan en naaien maar...... de voorkant is goed gelukt maar op de achterkant zat wel heel veel garen maar ach dat zie je toch niet ha ha. Het leuke van alles is dat de oude naaimachine van mijn oma is geweest en de kaart die ik ermee gemaakt heb is ook voor haar 13 januari wordt ze al weer 92 jaar jong.....

Groetjes en tot zo dan komt er nog een kaart (moet ook voor zaterdag geplaatst worden) Esther

6 opmerkingen:

  1. Goed bezig met de naaimachine Esther! Ziet er leuk uit! Het was gezellig gisteren! Doen we snel weer!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moeite heb je gedaan. Leuk zeg!
    Mooi kaartje, met mooie papiertjes!
    Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en gefeliciteerd met je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk te horen dat je zoveel moeite hebt gedaan voor de kaart van onze challenge en het is te zien. Een heerlijk fris kaartje, leuk!
    Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je hebt zeker je best gedaan! Leuk hoor, ook je lift is dat! Dank voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik weer. Zag eerst je boekenlegger en nu deze, vandaar mijn reactie ;) Wat een geweldig verhaal over die naaimachines. En helemaal leuk dat je met de oude machine van je oma een verjaardagskaartje voor haar hebt gemaakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen