vrijdag 21 september 2012

VOOR JOU

Het was al weer lang geleden dat ik met de challenge van anyone for anya had mee had gedaan dus dacht ik met een sketch moet het toch lukken. In mijn hoofd had ik het al helemaal voor elkaar maar in de praktijk viel het me niet mee en dat lag niet aan de sketch maar aan mezelf denk ik ik ben dan ook niet helemaal tevreden met het eind resultaat maar dat mag de pret niet drukken.
Nou ik ga weer lekker verder met knutselen. tot de volgende keer.
Groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje is het geworden!
    Fijn weekend, Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met een eigenwijs, stoer afdrukje!
    Gezellig dat je meedoet bij Anyone for Anya! Link je em nog even door naar het blog?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    Jou kaartje is ook mooi geworden. Dat afdrukje is leuk he.
    Ik vind het kleuren met stiften echt leuk en een mooi effect.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje , bedankt voor je deelname aan Anyone for Anya.

    liefs Merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen