zondag 4 september 2011

AWARD

Goede middag,

Het moet echt niet gekker worden doe je een paar maanden niets meer op je blog krijg je een award.
Ik denk dat het de bedoeling is dat ik weer wat actiever ga worden dus ga ik weer wat meer laten zien. Ik heb de afgelopen tijd echt nog wel kaarten gemaakt maar ben te lui geweest om ze op mijn blog te plaatsen, maar ik zal de draad weer oppakken.
 

Bij het in ontvangst nemen van deze award horen 2 voorwaarden:
Beantwoord een aantal vraagjes en geef de Award door naar 10 andere bloggers.




1. Wat is je favoriete kleur ? Paars
2. Wat is de titel van je favoriete liedje ? Heb ik niet er zijn zo veel liedjes mooi of leuk
3. Je favoriete dessert ? Veel vers fruit
4. Wat werkt er op je zenuwen ? Ik zelf ben soms erg ongeduldig
5. Je favoriete huisdier? Geen maar af en toe twee oppas honden
6. Zwart of wit ? Wit
7. Wat is je grootste angst ? Dat er iets ergs met de kinderen gebeuren kan
8. Wat is je beste gelaatseigenschap (ja sorry, 'feature' is het Engelse woord) ? Ogen
9. Dagelijkse opvatting ? Geniet van elke dag en de kleine dingen
10. Wat is je ideaal ? Zoveel mogelijk dingen doen die ik leuk vind , samen met mijn gezin familie en vrienden
11. Waardoor laat je je wel eens verleiden ? Snoep, chocola en leuke scrapspulen
12. Wat doe je als je van streek bent ? Dat is verschillend lachen of huilen.

Nu alleen nog even de award doorgeven:

Groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten