dinsdag 31 mei 2011

100 % SCHATTIG



Hoi Hoi,
In mijn vorige bericht had ik geschreven dat ik aan nog meer kaartjes ging werken nu dit zijn ze geworden. Mijn voorraad met geboorte kaartjes was op en aangezien mijn schoonzus elk moment kan bevallen moest ik zorgen dat ik weer wat had. Het idee van een rompertje had ik al in mijn hoofd zitten was weer eens wat anders dacht ik. Ik heb nog wel even op internet rond gekeken en daar kwam ik nog meer leuke voorbeelden tegen maar dit is de mijne geworden. En ik moet zeggen ben er erg blij mee hoe het geworden is. Het cardstock komt van de kruitvat en het papier heb ik laatst gekocht bij de scrapwinkel in heesch, ik vond het toen gelijk al erg leuk papier verders heb ik er alleen 2 knoopjes op gedaan en een stempeltje nog streepjes langs de rand en toen vond ik het al wel druk genoeg. Er zijn nog een paar kaarten in de maak en als die af zijn komen die er ok weer op.
groetjes Esther

1 opmerking:

  1. oooohhh... Wat super lief!
    Echt ontzettend leuk patroontje.
    Mag ik vragen waar je die weg hebt?

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen